2011. december 11., vasárnap

Tobozos ajtódísz

Egy Martha Stewart koszorú ihlette az idei díszt a bejárati ajtónkon. Az eredeti csak tobozokból áll és havas, én hó hiányában (reméljük csak egyelőre) műhóval fújtam be a koszorút és apró bordó gömbökkel tettem karácsonyi jellegűvé.


Na de ne szaladjunk ennyire előre, így készült:
  1. szalma koszorú alapra különböző méretű tobozokat ragsztottam fel, először a nagyobbakat, majd a réseket az egyre kisebbekkel töltöttem ki. Így legalább sikerült az évek során felhalmozott és a múlt hétvégén tanyán begyűjtött tobozok nagy részétől "megszabadulnom", legalábbis átlényegültek dobozban elfekvő kacatból ünnepi koszorúvá :)
  2. a kész tobozkoszorút vékonyan befújtam műhóval, ettől kicsit télies, deres hatású lett
  3. apró, drótos üveggömbökkel szurkáltam tele a tobozok közötti kis réseket. Azért nem ragasztottam, mert így karácsony elmúltával csak egyszerűen leszedegetem a bordó díszeket és máris van egy szuper koszorúm az egész téli időszakra
Nem túl bonyolult, de rendkívül dekoratív dísz sikeredett, legalábbis nekem nagyon tetszik. Van benne anyag bőven (toboz is és ragsztópisztoly-betét is), elég nehéz darab, ezért strapabíró akasztó kéretik hozzá.



Készítettem mellé két hozzáillő kosarat is, ezekbe szintén a múltheti gyűjtögetés termése került felhasználásra, úgymint tobozok, moha, galagonya színes üveggömbökkel kiegészítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése